Zarządzanie relacjami z klientami


Cel edukacyjny szkolenia

Szkolenie przygotowuje do budowania trwałych więzi z odbiorcami usług i produktów poprzez maksymalne dostosowanie oferty do oczekiwań i potrzeb klienta. Uczestnik uzyska wiedzę i narzędzia, które pozwolą pozyskiwać i gromadzić większą ilość danych i informacji na temat zmian zachodzących na rynku.

2

Efekty uczenia się

  • Przedstawia korzyści, jakie wynikają z wdrożenia koncepcji zarządzania relacjami z klientami
  • Stosuje przepisy prawne odnoszące się do pozyskiwania i przechowywania danych klientów
  • Wskazuje związek pomiędzy strategią generalną przedsiębiorstwa i strategią marketingową
  • Prezentuje narzędzia marketingowe nastawione na kształtowanie relacji z klientem
  • Wskazuje czynniki mające znaczenie dla lojalności klienta
  • Opisuje modele najważniejszych zachowań konsumentów
  • Potrafi wskazać i opisać potrzeby oraz oczekiwania różnych grup klientów
  • Projektuje badania rynku skoncentrowane na diagnozie potrzeb i oczekiwań klientów
  • Dokonuje analizy i interpretacji badań marketingowych
  • Proponuje zmiany w ofercie przedsiębiorstwa w oparciu o wyniki badań marketingowych Wykorzystuje narzędzia komunikacji elektronicznej w celu nawiązania i utrzymania kontaktu z klientem
  • Indywidualizuje ofertę i sposób kontaktu z klientem
  • Przedstawia ofertę rynkową rozwiązań technologicznych typu CRM oraz potrafi wykorzystać narzędzia ICT i oprogramowanie wspierające zarządzanie relacjami z klientam
  • Dostrzega znaczenie relacji bezpośredniej w utrzymaniu klienta
  • Dostrzega różnorodność potrzeb swoich klientów
 
  • Brak szczególnych wymagań wstępnych.
  • Szkolenie z elementami warsztatu.
  • Szkolenie prowadzi do nabycia kompetencji.
  • Szkolenie z możliwością dofinansowania.
 

Czas trwania szkolenia:
2 dni