Efektywna komunikacja wspierająca współpracę i prowadząca do wzrostu efektywności menadżera


Cel edukacyjny szkolenia

Szkolenie przygotowuje do nabycia wiedzy i umiejętności przekazu komunikatu w taki sposób, aby odbiorca zrozumiał intencje rozmówcy w sposób otwarty, uczciwy, jasny, uporządkowany i konkretny. Będzie postępował profesjonalnie w kontaktach interpersonalnych, odpowiedzialnie i rzetelnie wykonywał zadania. Rezultatem skutecznego komunikowania się będzie porozumienie, współdziałanie i tworzenie klimatu współpracy do osiągania celów przedsiębiorstwa.

1

Efekty uczenia się

Po szkoleniu uczestnik:

  • Stosuje zasady efektywnej komunikacji i formułuje poprawnie wypowiedzi
  • Słucha aktywnie i umie zadawać pytania
  • Ma wiedzę na temat poprawnego pisania (ortografia, gramatyka, interpunkcja itd.)
  • Rozróżnia sposoby przekazywania informacji i znaczenia komunikacji niewerbalnej w przekazie informacji
  • Wypowiada się w sposób swobodny, zrozumiały i logiczny
  • Informacje przekazuje jasno, klarownie i zrozumiale, panuje nad emocjami
  • Rozumie potrzeby komunikowane przez rozmówcę i wykazuje w stosunku do niego empatię, prezentuje postawę otwartości
  • Rozumie sens wypowiedzi rozmówcy, potrafi ją przeanalizować i podsumowywać wykorzystując parafrazę
  • Dopytuje zawsze, szczególnie w przypadku niejasności wypowiedzi, aby mieć pewność jak zrozumiał komunikat
  • Komunikuje się ustnie i pisemnie (maile, komunikatory, komunikaty pisane) swobodnie i z łatwością w każdej sytuacji
  • Postępuje profesjonalnie w kontaktach interpersonalnych
  • Odpowiedzialnie i rzetelnie wykonuje swoją pracę
  • Etyczne postępuje
 
  • Brak szczególnych wymagań wstępnych.
  • Szkolenie z elementami warsztatu.
  • Szkolenie prowadzi do nabycia kompetencji.
  • Szkolenie z możliwością dofinansowania.

Czas trwania szkolenia:
2 dni