Efektywna komunikacja wspierająca współpracę i prowadząca do wzrostu efektywności menadżera
Cel edukacyjny szkolenia
Szkolenie przygotowuje do nabycia wiedzy i umiejętności przekazu komunikatu w taki sposób, aby odbiorca zrozumiał intencje rozmówcy w sposób otwarty, uczciwy, jasny, uporządkowany i konkretny. Będzie postępował profesjonalnie w kontaktach interpersonalnych, odpowiedzialnie i rzetelnie wykonywał zadania. Rezultatem skutecznego komunikowania się będzie porozumienie, współdziałanie i tworzenie klimatu współpracy do osiągania celów przedsiębiorstwa.
Ramowy program szkolenia
Efekty uczenia się
Po szkoleniu uczestnik:
- Stosuje zasady efektywnej komunikacji i formułuje poprawnie wypowiedzi
- Słucha aktywnie i umie zadawać pytania
- Ma wiedzę na temat poprawnego pisania (ortografia, gramatyka, interpunkcja itd.)
- Rozróżnia sposoby przekazywania informacji i znaczenia komunikacji niewerbalnej w przekazie informacji
- Wypowiada się w sposób swobodny, zrozumiały i logiczny
- Informacje przekazuje jasno, klarownie i zrozumiale, panuje nad emocjami
- Rozumie potrzeby komunikowane przez rozmówcę i wykazuje w stosunku do niego empatię, prezentuje postawę otwartości
- Rozumie sens wypowiedzi rozmówcy, potrafi ją przeanalizować i podsumowywać wykorzystując parafrazę
- Dopytuje zawsze, szczególnie w przypadku niejasności wypowiedzi, aby mieć pewność jak zrozumiał komunikat
- Komunikuje się ustnie i pisemnie (maile, komunikatory, komunikaty pisane) swobodnie i z łatwością w każdej sytuacji
- Postępuje profesjonalnie w kontaktach interpersonalnych
- Odpowiedzialnie i rzetelnie wykonuje swoją pracę
- Etyczne postępuje
- Brak szczególnych wymagań wstępnych.
- Szkolenie z elementami warsztatu.
- Szkolenie prowadzi do nabycia kompetencji.
- Szkolenie z możliwością dofinansowania.
Czas trwania szkolenia:
2 dni
Szkolenia eventun
Pomocne linki
Kontakt
Łącko 877
33-390 Łącko
733-250-358
szkolenia@eventun.pl