Efektywne wykorzystanie narzędzi cyfrowych


Cel edukacyjny szkolenia

Usługa przygotowuje uczestników do samodzielnej komunikacji, kreowania przekazu oraz śledzenia najnowszych trendów w mediach społecznościowych, rozwijając umiejętności cyfrowe i umożliwiając sprawną nawigację w dynamicznym świecie komunikacji cyfrowej, w celu zwiększenia efektywności pracy oraz adaptacji do współczesnych wyzwań technologicznych.

Everyone doing his work. Group of young people in casual clothes in the modern office.

Ramowy program szkolenia

  • zaawansowane techniki komunikacyjne
  • identyfikacja i eliminacja barier w komunikacji
  • budowanie i utrzymywanie zaawansowanych relacji
  • wpływ różnych typów osobowości na komunikację
  • etyczne podejścia w trudnych sytuacjach
  • zaawansowane techniki komunikacji bez przemocy
  • zaawansowane techniki zadawania pytań
  • precyzyjna analiza i odpowiedź na potrzeby rozmówcy
  • wprowadzenie do różnych platform mediów społecznościowych i ich unikalnych cech
  • omówienie najnowszych kierunków i zmian w mediach społecznościowych
  • identyfikacja najczęstszych błędów w prowadzeniu kont w mediach społecznościowych
  • ocena wymagań i oczekiwań dotyczących efektywnego wykorzystania social media
  • praktyczne różnice w zarządzaniu kontami prywatnymi i firmowymi na platformach takich jak Facebook, Linkedin i Instagram
  • określenie celów działań w social media i tworzenie person marketingowych
  • opracowanie spójnej i efektywnej strategii komunikacyjnej w mediach społecznościowych
  • konfiguracja kont dla maksymalnej efektywności, podstawy copywritingu, model AIDA, oraz wykorzystanie narzędzi do obróbki treści i planowania publikacji

 

Efekty uczenia się

Operuje narzędziami i metodami prowadzącymi do efektywnej komunikacji.
– wymienia zasady i klucze efektywnej komunikacji
– rozumie zasady budowania relacji
– dobiera skuteczne metody w celu zbudowania trwałej relacji

Wykorzystuje zasady etyki słowa i przekłada to na efektywną komunikację.
– omawia zasady etyki słowa
– rozpoznaje czym jest mowa werbalna i pozawerbalna
– omawia zasady mowy ciała i jej wpływ na efektywną komunikację

Kształtuje postawę profesjonalisty w efektywnej komunikacji.
– rozpoznaje metody badania potrzeb
– wykorzystuje moc argumentacji
– omawia zasady parafrazy

Postępuje profesjonalnie w kontaktach interpersonalnych.
– wskazuje zasady przygotowania się do rozmów telefonicznych
– wykorzystuje techniki zwiększonej efektywności

Postępuje profesjonalnie w social mediach.
– utrzymuje oficjalny ton komunikacji, dbając o pozytywny wizerunek i zgodność działań z zasadami etyki

Wykorzystuje narzędzia do tworzenia grafiki.
– utrzymuje oficjalny ton komunikacji, dbając o pozytywny wizerunek i zgodność działań z zasadami etyki

Unika błędów w social media.
– eliminuje błędy związane z nieodpowiednim używaniem języka, grafiką czy tonem komunikatów w mediach społecznościowych

Definiuje podstawowe pojęcia dotyczące mediów społecznościowych.
– rozpoznaje i wskazuje kluczowe elementy związane z terminami

Rozróżnia i tworzy profile w różnych mediach społecznościowych.
– identyfikuje cechy poszczególnych platform społecznościowych
– zakłada i utrzymuje profesjonalne profile


  • Brak szczególnych wymagań wstępnych.
  • Szkolenie z elementami warsztatu.
  • Szkolenie prowadzi do nabycia kompetencji.
  • Szkolenie z możliwością dofinansowania.

Czas trwania szkolenia:
3 dni