Efektywne wykorzystanie narzędzi cyfrowych
Cel edukacyjny szkolenia
Usługa przygotowuje uczestników do samodzielnej komunikacji, kreowania przekazu oraz śledzenia najnowszych trendów w mediach społecznościowych, rozwijając umiejętności cyfrowe i umożliwiając sprawną nawigację w dynamicznym świecie komunikacji cyfrowej, w celu zwiększenia efektywności pracy oraz adaptacji do współczesnych wyzwań technologicznych.

Ramowy program szkolenia
- zaawansowane techniki komunikacyjne
- identyfikacja i eliminacja barier w komunikacji
- budowanie i utrzymywanie zaawansowanych relacji
- wpływ różnych typów osobowości na komunikację
- etyczne podejścia w trudnych sytuacjach
- zaawansowane techniki komunikacji bez przemocy
- zaawansowane techniki zadawania pytań
- precyzyjna analiza i odpowiedź na potrzeby rozmówcy
- wprowadzenie do różnych platform mediów społecznościowych i ich unikalnych cech
- omówienie najnowszych kierunków i zmian w mediach społecznościowych
- identyfikacja najczęstszych błędów w prowadzeniu kont w mediach społecznościowych
- ocena wymagań i oczekiwań dotyczących efektywnego wykorzystania social media
- praktyczne różnice w zarządzaniu kontami prywatnymi i firmowymi na platformach takich jak Facebook, Linkedin i Instagram
- określenie celów działań w social media i tworzenie person marketingowych
- opracowanie spójnej i efektywnej strategii komunikacyjnej w mediach społecznościowych
- konfiguracja kont dla maksymalnej efektywności, podstawy copywritingu, model AIDA, oraz wykorzystanie narzędzi do obróbki treści i planowania publikacji
Efekty uczenia się
Operuje narzędziami i metodami prowadzącymi do efektywnej komunikacji.
– wymienia zasady i klucze efektywnej komunikacji
– rozumie zasady budowania relacji
– dobiera skuteczne metody w celu zbudowania trwałej relacji
Wykorzystuje zasady etyki słowa i przekłada to na efektywną komunikację.
– omawia zasady etyki słowa
– rozpoznaje czym jest mowa werbalna i pozawerbalna
– omawia zasady mowy ciała i jej wpływ na efektywną komunikację
Kształtuje postawę profesjonalisty w efektywnej komunikacji.
– rozpoznaje metody badania potrzeb
– wykorzystuje moc argumentacji
– omawia zasady parafrazy
Postępuje profesjonalnie w kontaktach interpersonalnych.
– wskazuje zasady przygotowania się do rozmów telefonicznych
– wykorzystuje techniki zwiększonej efektywności
Postępuje profesjonalnie w social mediach.
– utrzymuje oficjalny ton komunikacji, dbając o pozytywny wizerunek i zgodność działań z zasadami etyki
Wykorzystuje narzędzia do tworzenia grafiki.
– utrzymuje oficjalny ton komunikacji, dbając o pozytywny wizerunek i zgodność działań z zasadami etyki
Unika błędów w social media.
– eliminuje błędy związane z nieodpowiednim używaniem języka, grafiką czy tonem komunikatów w mediach społecznościowych
Definiuje podstawowe pojęcia dotyczące mediów społecznościowych.
– rozpoznaje i wskazuje kluczowe elementy związane z terminami
Rozróżnia i tworzy profile w różnych mediach społecznościowych.
– identyfikuje cechy poszczególnych platform społecznościowych
– zakłada i utrzymuje profesjonalne profile
- Brak szczególnych wymagań wstępnych.
- Szkolenie z elementami warsztatu.
- Szkolenie prowadzi do nabycia kompetencji.
- Szkolenie z możliwością dofinansowania.
Czas trwania szkolenia:
3 dni
Szkolenia eventun
Pomocne linki
Kontakt
Łącko 877
33-390 Łącko
733-250-358
szkolenia@eventun.pl