Produktywna praca z klientem sprzedającym i poszukującym nieruchomości
Cel edukacyjny szkolenia
Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego rozwijania umiejętności w zakresie prowadzenia rozmów telefonicznych i spotkań zarówno z osobami sprzedającymi, jak i poszukującymi nieruchomości, w celu zarządzania i maksymalizowania produktywności, planowania i określania celów, tworzenia wartości usług, budowania relacji oraz kontraktowania kolejnych kroków z klientami.

Ramowy program szkolenia
- Produktywne rozmowy telefoniczne ze zbywcami nieruchomości. Wprowadzenie: temat, cele, korzyści, program, kontakt.
- Case study – selekcjoner. Refleksja na foru
- Czym jest produktywność, wydajność i efektywność?
- Case study - Co zrobić, aby zwiększyć produktywność? Przedstawienie wyników na forum.
- Gra szkoleniowa runda 1 – Trening telefonowania w celu maksymalizacji wydajności.
- Wnioski po rundzie 1
- Gra szkoleniowa runda 2 – Trening telefonowania w celu maksymalizacji efektywności.
- Wnioski po rundzie 2
- Równowaga pomiędzy wydajnością, a efektywnością.
- Gra szkoleniowa runda 3 – Trening telefonowania w celu maksymalizacji produktywności.
- Wnioski po rundzie 3
- Praca w zespołach – Planowanie działań i określanie celów ilościowych oraz rozwojowych.
- Runda wniosków
- Produktywne spotkanie ze zbywcami nieruchomości. Wprowadzenie: temat, cele, korzyści, program, kontakt
- Zadanie doświadczalne w grupach: Zbuduj wartość.
- Wartość usługi, czyli zakup emocjonalno-racjonalny.
- Zadanie grupowe: Co może być wartością dla klienta sprzedającego?
- Zadanie doświadczalne grupowe: Rzut za 100 pkt.
- Czym jest skuteczność procesu?
- Zadanie projektowe w grupach: Skuteczny proces spotkania.
- Odgrywanie ról: Trening przeprowadzenia elementów spotkania.
- Gra szkoleniowa – mapa
- Współpraca, a perswazja.
- Odgrywanie ról: Trening umiejętności współtworzenia rozwiązań z klientem.
- Runda wniosków
- Produktywne rozmowy telefoniczne z poszukującymi. Wprowadzenie: temat, cele, korzyści, program, kontakt.
- Gra szkoleniowa: powrót do przyszłości
- Wnioski z gry szkoleniowej
- Produktywność, a cele rozmowy telefonicznej z poszukującymi nieruchomości.
- Zadanie w grupach: Jakie mogą być cele rozmowy telefonicznej z poszukującym?
- Odgrywanie ról: Produktywne rozmowy telefoniczne z uwzględnieniem zmiany celu.
- Case study: Niezgodnie z planem.
- Kontaktowanie zasad w czasie prezentacji nieruchomości.
- Odgrywanie ról: Kontraktowanie przed prezentacją.
- Analiza filmu: To ja się zastanowi
- Badanie decyzyjności, możliwości zakupowych, bądź finalizacji transakcj
- Odgrywanie ról: Rozmowy po prezentacji
- Runda wniosków
- Produktywne spotkanie z poszukującym nieruchomości. Wprowadzenie: temat, cele, korzyści, program, kontakt
- Zadanie doświadczalne: Spotkanie, a spotkania
- Wnioski z doświadczenia.
- Jakie jest produktywne spotkanie z klientem poszukującym?
- Zadanie projektowe: Rozpoczęcie spotkania i zbudowanie wartości
- Omówienie wyników zadania
- Zadanie doświadczalne: Preferencje, a potrzeby
- Jaka jest różna pomiędzy preferencjami, a potrzebami klienta oraz jak zbadać?
- Odgrywanie ról: Badanie preferencji i potrzeb klienta poszukującego.
- Odgrywanie ról: Spotkanie z klientem od A do Z
- Runda wniosków
- Walidacja efektów uczenia
Efekty uczenia się
Zarządza własną produktywnością.
- omawia czym jest produktywność i co na nią wpływa
- rozróżnia pojęcia efektywnego i wydajnego działania
- wymienia konsekwencje braku efektywności lub wydajności w działaniu
- wymienia konsekwencje maksymalizacji efektywności lub wydajności w działania
- równoważy działania dążące do efektywności i wydajności podczas umawiania spotkań ze zbywcą nieruchomości
- wyznacza sobie cele ilościowe oraz rozwojowe w kontekście telefonicznego umawiania spotkań ze zbywcami nieruchomości
Umawia spotkania ze zbywcami nieruchomości.
- wymienia i omawia techniki telefonowania efektywnego i wydajnego
- wymienia i zna najczęściej spotykane sytuacje w rozmowie telefonicznej
– dobiera technikę telefonowania do sytuacji w rozmowie telefonicznej - używa techniki odpowiedzi na opór i rozładowania emocji klienta
- stosuje wydajne jak i efektywne techniki telefonowania
- umawia telefonicznie spotkanie ze zbywcą nieruchomości
Projektuje i optymalizuje skuteczność procesu spotkania ze zbywcą nieruchomości w celu sprzedaży usługi pośrednictwa.
- omawia czym jest skuteczność procesu i co na nią wpływa
- wymienia wartości usługi dla klienta
- diagnozuje skuteczność procesu spotkania ze zbywcą nieruchomości
- projektuje kroki milowe procesu z określeniem celów
- stosuje metodologie budowania wartości usługi w projektowaniu procesu
Sprzedaje podczas spotkania usługę pośrednictwa w sprzedaży nieruchomości.
- wymienia i omawia techniki budowania relacji w tym wskazuje te które budują otwartość komunikacji
- wymienia i omawia techniki budowania wartości usługi
- stosuje techniki budowania otwartości komunikacji
- rozpoczyna spotkania z użyciem intencji, wskazania programu spotkania, diagnozowania sytuacji i bolączek klienta
- wyjaśnia, jak wykorzystać techniki aktywnego słuchania
- dobiera krok budowania wartości do sytuacji z klientem
- sprzedaje usługę pośrednictwa w czasie spotkania ze zbywcą nieruchomości
Umawia spotkania i prezentacje z poszukującymi oraz zarządza ilością tychże spotkań i prezentacji.
- podaje przykłady pytań i technik, które pomagają osiągnąć cele rozmowy
- omawia możliwe do osiągnięcia cele podczas rozmowy telefonicznej z poszukującym nieruchomości
- wybiera najbardziej produktywny cel rozmowy w zależności od sytuacji w której aktualnie się znajduje
- monitoruje ilość obsługiwanych klientów poszukujących
- przejmuje inicjatywę w rozmowie telefonicznej w celu umówienia się na spotkanie, bądź prezentacje nieruchomości
- diagnozuje decyzyjność i możliwości zakupowe podczas rozmowy telefonicznej
- kontaktuje z klientem sprzedającym jak i poszukującym zasady prezentacji nieruchomości
- prowadzi rozmowy z klientem poszukującymi z zastosowaniem narzędzi przejmujących kontrolę w rozmowie
Finalizuje pracę z klientami poszukującymi nieruchomości i obniża ryzyka niepowodzenia prezentacji nieruchomości.
- wymienia i omawia zagrożenia jakie mogą wystąpić podczas prezentacji nieruchomości,
- wyjaśnia i kontaktuje zasady w rozmowie z klientem przed prezentacją, aby obniżyć ryzyko niepowodzenia
- omawia z klientem zaprezentowaną nieruchomość
- zadaje pytania w celu zbadania decyzyjności
- kontraktuje kolejne kroki działań z klientem poszukującym
Projektuje i optymalizuje skuteczność procesu spotkania z poszukującym nieruchomość w celu sprzedaży usługi pośrednictwa.
- wymienia wartości usługi dla klienta
- diagnozuje skuteczność procesu spotkania ze zbywcą nieruchomości
- projektuje kroki milowe procesu z określeniem celów
- stosuje metodologie budowania wartości usługi w projektowaniu procesu
- Brak szczególnych wymagań wstępnych.
- Szkolenie z elementami warsztatu.
- Szkolenie prowadzi do nabycia kompetencji.
- Szkolenie z możliwością dofinansowania.
Czas trwania szkolenia:
4 dni
Szkolenia eventun
Pomocne linki
Kontakt
Łącko 877
33-390 Łącko
733-250-358
szkolenia@eventun.pl