Skuteczne techniki sprzedaży i obsługi klienta
Cel edukacyjny szkolenia
Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego i skutecznego prowadzenia sprzedaży i obsługi klienta, z wykorzystaniem nowoczesnych technik sprzedaży. Podczas warsztatu uczestnicy nauczą się pozyskiwać nowych klientów, docierać do osób decyzyjnych, planować wizytę handlową, budować relacje z klientami, diagnozować potrzeby klienta, prezentować ofertę językiem korzyści, argumentować i radzić sobie z obiekcjami oraz finalizować transakcje.
Ramowy program szkolenia
- Z jakich etapów składa się proces sprzedaży
- Omówienie wszystkich etapów
- Najważniejsze aspekty podczas poszczególnych etapów
- Najczęstsze błędy we wszystkich etapach
- Zasady komunikacji
- Metody komunikacyjne w sprzedaży
- Metaprogramy w sprzedaży
- Jak dbać o emocje klienta
- Praca z przekonaniami klienta
- Rozbijanie wątpliwości
- Efekty psychologiczne, które przeszkadzają w sprzedaży
- Przedstawienie technik
- Kiedy je wykorzystywać
- Praktyczne zastosowanie technik sprzedaży
- Najczęstsze obiekcje
- Metody radzenia sobie z nimi
- Zmiana klienta z reklamacją na fana
- Typy sprzedawców
- Jak dobrać typ sprzedawcy do swojego charakteru
- Jak wykorzystywać efektywnie swoje atuty w sprzedaży
Efekty uczenia się
Po szkoleniu uczestnik:
- Skutecznie pozyskuje nowych klientów.
- Planuje swoją pracę, umawia spotkania i przygotowuje się do nich.
- Wzbudza zaufanie po stronie klienta.
- Bada i diagnozuje potrzeby klienta.
- Prowadzi perswazyjne prezentacje handlowe skoncentrowane na dostarczeniu klientowi rozwiązania.
- Operuje w rozmowie z klientem językiem korzyści, opartym na zdiagnozowanych potrzebach.
- Skutecznie radzi sobie z wątpliwościami, obawami i zastrzeżeniami klienta.
- Diagnozuje etap w procesie sprzedaży i dostosowuje do niego własne działania.
- Stosuje metody i techniki sprzedaży skupiające uwagę i budujące zobowiązanie do działania u klienta
- Stosuje techniki obrony ceny, negocjacji i finalizowania transakcji.
- Brak szczególnych wymagań wstępnych.
- Szkolenie z elementami warsztatu.
- Szkolenie prowadzi do nabycia kompetencji.
- Szkolenie z możliwością dofinansowania.
Czas trwania szkolenia:
2 dni
Szkolenia eventun
Pomocne linki
Kontakt
Łącko 877
33-390 Łącko
733-250-358
szkolenia@eventun.pl