Social media, jako narzędzie budowania marki i pozyskiwania Klientów
Cel edukacyjny szkolenia
Szkolenie przygotowuje uczestników do skutecznego wykorzystania mediów społecznościowych, kanałów w komunikacji z klientami i innych narzędzi marketingu internetowego w promowaniu firmy.
Ramowy program szkolenia
- Specyfika i istota mediów społecznościowych
- Aktualne trendy
- Najczęstsze powody kiepskiej jakości profili
- Analiza potrzeb uczestników (czy robili wideo, czy mają fanpage, co tworzą do internetu itd)
- Jak prowadzić profil prywatny aby był naszą wizytówką?
- Jak za darmo skierować klientów na fanpage?
- Jak skonfigurować fanpage aby był ciekawszy niż inne z branży?
- W jaki sposób pisać, aby zrobić to szybko i skutecznie?
- Sposoby na łatwe wyróżnienie się w branży.
- W jaki sposób rozmawiać w komentarzach aby zachęcać do angażowania się Jak często i w jakich godzinach publikować?
- Pomysły na wpisy - czyli co Twoi fani będą chcieli chętniej “klikać”?
- Jak działać na grupach dyskusyjnych - najskuteczniejsze darmowe narzędzie reklamowe?
- Jak mierzyć skuteczność Fanpage, czy liczbą like, czy komentarzy, czy zasięgiem?
- Dlaczego przycisk Promuj Post to zły pomysł?
- Pytania i wątpliwości uczestników?
- Zasady działania portalu.
- Założenie profilu.
- Konfiguracja podstawowych informacji.
- Różnice pomiędzy Facebookiem a Instagramem.
- Działanie NewsFeed, Insta Stories, wiadomości prywatnych i komentarzy.
- Pomysły i gotowe strategie działania na przykładach uczestników.
- Błędy i złe praktyki innych użytkowników - jak nie dać się nabrać.
- Poprawna konfiguracja i połączenie Facebook Instagram oraz Managera Firmy
- Przegląd krok po kroku podstaw narzędzia reklamowego.
- Praktyczne uruchomienie 2 podstawowych kampanii, wraz ze wskazówkami jak je monitorować.
- Inspiracje dopasowane do potrzeb uczestników, na przykładzie ich branży.
- Rozbudowane możliwości systemu reklamowego (remarketing, remarketing dynamiczny, niestandardowe grupy odbiorców, reklama do bazy telefonicznej, bazy mailowej, reklama do osób oglądających nasze wideo, reklama po geolokalizacji itp).
- Raportowanie, czyli kiedy kampania reklamowa działa, a kiedy nie.
- co pytać agencję reklamową podczas współpracy.
- Jakich zachowań należy unikać w prowadzeniu social media w firmie.
- Ile kosztują przeciętnie usługi reklamowe na rynku i jak wybrać rozsądnie?
- Pomysły na publikacje
- Lista najskuteczniejszych darmowych narzędzi dostępnych online.
- Omówienie sposobów tworzenia treści
- Lista darmowych serwisów pomocnych w pozyskaniu materiałów i inspiracji.
Efekty uczenia się
Po szkoleniu uczestnik:
- Rozróżnia i tworzy profile w różnych mediach społecznościowych.
- Definiuje podstawowe pojęcia dotyczące mediów społecznościowych.
- Unika najczęściej pojawiających się błędów w social media.
- Tworzy treści zgodne z zasadami copyright.
- Określa grupy docelowe i strategie komunikacji w social mediach.
- Wykorzystuje narzędzia do tworzenia grafiki.
- Analizuje wskaźnik skuteczności w mediach społecznościowych.
- Brak szczególnych wymagań wstępnych.
- Szkolenie z elementami warsztatu.
- Szkolenie prowadzi do nabycia kompetencji.
- Szkolenie z możliwością dofinansowania.
Czas trwania szkolenia:
2 dni
Szkolenia eventun
Pomocne linki
Kontakt
Łącko 877
33-390 Łącko
733-250-358
szkolenia@eventun.pl