Szkolenia
Cel edukacyjny szkolenia
Szkolenie przygotowuje uczestników do formułowania, planowania, organizowania i kontrolowania celów własnych, pracowników oraz całego przedsiębiorstwa. Uczestnicy będą określać priorytety w wyznaczaniu celów, a także posiądą zdolność do ustalania i egzekwowania harmonogramów oraz terminów realizacji.
Motywowanie i skuteczne radzenie sobie ze stresem
Głównym celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy uczestników w zakresie technik radzenia sobie ze stresem oraz technik samomotywacji osiągania celów a także motywowania innych. Osoby, które odbędą szkolenie, będą potrafiły zwiększyć efektywność swojej pracy poprzez wpływanie na własne emocje, redukcję negatywnych odczuć oraz dzięki odpowiednim technikom motywacyjnym.
Negocjacje w praktyce, jako narzędzie skutecznego lidera
Szkolenie przygotowuje do samodzielnego i skutecznego prowadzenia negocjacji, które są narzędziem skutecznego lidera oraz do zaspakajania interesów stron przez wypracowywanie rozwiązań korzystnych dla stron negocjacji, przygotowuje do utrzymywania pozytywnych kontaktów i osiągania celów negocjacyjnych.
Social media, jako narzędzie budowania marki i pozyskiwania Klientów
Szkolenie przygotowuje uczestników do skutecznego wykorzystania mediów społecznościowych, kanałów w komunikacji z klientami i innych narzędzi marketingu internetowego w promowaniu firmy.
Skuteczne techniki sprzedaży i obsługi klienta
Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego i skutecznego prowadzenia sprzedaży i obsługi klienta, z wykorzystaniem nowoczesnych technik sprzedaży. Podczas warsztatu uczestnicy nauczą się pozyskiwać nowych klientów, docierać do osób decyzyjnych, planować wizytę handlową, budować relacje z klientami, diagnozować potrzeby klienta, prezentować ofertę językiem korzyści, argumentować i radzić sobie z obiekcjami oraz finalizować transakcje.
Zarządzanie relacjami z klientami
Szkolenie przygotowuje do budowania trwałych więzi z odbiorcami usług i produktów poprzez maksymalne dostosowanie oferty do oczekiwań i potrzeb klienta. Uczestnik uzyska wiedzę i narzędzia, które pozwolą pozyskiwać i gromadzić większą ilość danych i informacji na temat zmian zachodzących na rynku.
Efektywna komunikacja wspierająca współpracę i prowadząca do wzrostu efektywności menadżera
Szkolenie przygotowuje do nabycia wiedzy i umiejętności przekazu komunikatu w taki sposób, aby odbiorca zrozumiał intencje rozmówcy w sposób otwarty, uczciwy, jasny, uporządkowany i konkretny. Będzie postępował profesjonalnie w kontaktach interpersonalnych, odpowiedzialnie i rzetelnie wykonywał zadania. Rezultatem skutecznego komunikowania się będzie porozumienie, współdziałanie i tworzenie klimatu współpracy do osiągania celów przedsiębiorstwa.
Szkolenia eventun
Pomocne linki
Kontakt
Łącko 877
33-390 Łącko
733-250-358
szkolenia@eventun.pl