Szkolenia

foto4

Produktywna praca z klientem sprzedającym i poszukującym nieruchomości

Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego rozwijania umiejętności w zakresie prowadzenia rozmów telefonicznych i spotkań zarówno z osobami sprzedającymi, jak i poszukującymi nieruchomości, w celu zarządzania i maksymalizowania produktywności, planowania i określania celów, tworzenia wartości usług, budowania relacji oraz kontraktowania kolejnych kroków z klientami.
Everyone doing his work. Group of young people in casual clothes in the modern office.

Efektywne wykorzystanie narzędzi cyfrowych

Usługa przygotowuje uczestników do samodzielnej komunikacji, kreowania przekazu oraz śledzenia najnowszych trendów w mediach społecznościowych, rozwijając umiejętności cyfrowe i umożliwiając sprawną nawigację w dynamicznym świecie komunikacji cyfrowej, w celu zwiększenia efektywności pracy oraz adaptacji do współczesnych wyzwań technologicznych.
Doctor giving presentation to team of interim doctors at conference room

Automatyzacja działań w Social Media z pomocą AI

Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego planowania, wdrażania i analizy działań promocyjnych wykorzystując zaawansowane narzędzia AI oraz strategie budowy marki osobistej i kampanii reklamowych w celu zwiększenia skuteczności sprzedaży i budowania trwałych, pozytywnych relacji z klientami.
foto6

Florystyka dla pasjonatów

Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego projektowania, tworzenia i pielęgnacji kompozycji kwiatowych w celu tworzenia estetycznych i trwałych dekoracji florystycznych w uwzględnieniem zasad zielonej transformacji
foto5

Kuchnia europejska z nutą nowoczesności

Szkolenia przygotowuje uczestnika do samodzielnego tworzenia tradycyjnych dań staropolskich z nowoczesnym akcentem, łącząc klasyczne receptury z innowacyjnymi technikami kulinarnymi i zdrowym podejściem do gotowania w celu promowania zdrowego trybu życia poprzez adaptację tradycyjnej kuchni do współczesnych potrzeb żywieniowych.
foto3

Prześwietlenie

Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego przeprowadzania kompleksowych audytów nieruchomości, identyfikowania potencjalnych zagrożeń i tworzenia bezpiecznych ofert, zapewniając solidną wiedze prawną i umiejętność oceny ryzyka.
foto2

Rozwijaj swoją firmę dzięki sztucznej inteligencji

Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego planowania, wdrażania oraz tworzenia modeli AI do wykorzystania w pracy biurowej oraz jako pomoc przy podejmowaniu decyzji.
foto1

Zarządzanie innowacjami z elementami przywództwa

Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego wdrażania innowacji, skutecznego przywództwa w zarządzaniu zmianą oraz inspirowania i motywowania poprzez stosowanie technik kreatywnego myślenia.
2022-03-27_22h05_41

Określanie celów i priorytetów w roli menadżera

Szkolenie przygotowuje uczestników do formułowania, planowania, organizowania i kontrolowania celów własnych, pracowników oraz całego przedsiębiorstwa. Uczestnicy będą określać priorytety w wyznaczaniu celów, a także posiądą zdolność do ustalania i egzekwowania harmonogramów oraz terminów realizacji.
motywacja

Motywowanie i skuteczne radzenie sobie ze stresem

Głównym celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy uczestników w zakresie technik radzenia sobie ze stresem oraz technik samomotywacji osiągania celów a także motywowania innych. Osoby, które odbędą szkolenie, będą potrafiły zwiększyć efektywność swojej pracy poprzez wpływanie na własne emocje, redukcję negatywnych odczuć oraz dzięki odpowiednim technikom motywacyjnym.
7

Negocjacje w praktyce, jako narzędzie skutecznego lidera

Szkolenie przygotowuje do samodzielnego i skutecznego prowadzenia negocjacji, które są narzędziem skutecznego lidera oraz do zaspakajania interesów stron przez wypracowywanie rozwiązań korzystnych dla stron negocjacji, przygotowuje do utrzymywania pozytywnych kontaktów i osiągania celów negocjacyjnych.
iphone-3579240_1920

Social media, jako narzędzie budowania marki i pozyskiwania Klientów

Szkolenie przygotowuje uczestników do skutecznego wykorzystania mediów społecznościowych, kanałów w komunikacji z klientami i innych narzędzi marketingu internetowego w promowaniu firmy.
6

Skuteczne techniki sprzedaży i obsługi klienta

Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego i skutecznego prowadzenia sprzedaży i obsługi klienta, z wykorzystaniem nowoczesnych technik sprzedaży. Podczas warsztatu uczestnicy nauczą się pozyskiwać nowych klientów, docierać do osób decyzyjnych, planować wizytę handlową, budować relacje z klientami, diagnozować potrzeby klienta, prezentować ofertę językiem korzyści, argumentować i radzić sobie z obiekcjami oraz finalizować transakcje.
2

Zarządzanie relacjami z klientami

Szkolenie przygotowuje do budowania trwałych więzi z odbiorcami usług i produktów poprzez maksymalne dostosowanie oferty do oczekiwań i potrzeb klienta. Uczestnik uzyska wiedzę i narzędzia, które pozwolą pozyskiwać i gromadzić większą ilość danych i informacji na temat zmian zachodzących na rynku.
1

Efektywna komunikacja wspierająca współpracę i prowadząca do wzrostu efektywności menadżera

Szkolenie przygotowuje do nabycia wiedzy i umiejętności przekazu komunikatu w taki sposób, aby odbiorca zrozumiał intencje rozmówcy w sposób otwarty, uczciwy, jasny, uporządkowany i konkretny. Będzie postępował profesjonalnie w kontaktach interpersonalnych, odpowiedzialnie i rzetelnie wykonywał zadania. Rezultatem skutecznego komunikowania się będzie porozumienie, współdziałanie i tworzenie klimatu współpracy do osiągania celów przedsiębiorstwa.