Zarządzanie relacjami z klientami
Cel edukacyjny szkolenia
Szkolenie przygotowuje do budowania trwałych więzi z odbiorcami usług i produktów poprzez maksymalne dostosowanie oferty do oczekiwań i potrzeb klienta. Uczestnik uzyska wiedzę i narzędzia, które pozwolą pozyskiwać i gromadzić większą ilość danych i informacji na temat zmian zachodzących na rynku.
Ramowy program szkolenia
Efekty uczenia się
- Przedstawia korzyści, jakie wynikają z wdrożenia koncepcji zarządzania relacjami z klientami
- Stosuje przepisy prawne odnoszące się do pozyskiwania i przechowywania danych klientów
- Wskazuje związek pomiędzy strategią generalną przedsiębiorstwa i strategią marketingową
- Prezentuje narzędzia marketingowe nastawione na kształtowanie relacji z klientem
- Wskazuje czynniki mające znaczenie dla lojalności klienta
- Opisuje modele najważniejszych zachowań konsumentów
- Potrafi wskazać i opisać potrzeby oraz oczekiwania różnych grup klientów
- Projektuje badania rynku skoncentrowane na diagnozie potrzeb i oczekiwań klientów
- Dokonuje analizy i interpretacji badań marketingowych
- Proponuje zmiany w ofercie przedsiębiorstwa w oparciu o wyniki badań marketingowych Wykorzystuje narzędzia komunikacji elektronicznej w celu nawiązania i utrzymania kontaktu z klientem
- Indywidualizuje ofertę i sposób kontaktu z klientem
- Przedstawia ofertę rynkową rozwiązań technologicznych typu CRM oraz potrafi wykorzystać narzędzia ICT i oprogramowanie wspierające zarządzanie relacjami z klientam
- Dostrzega znaczenie relacji bezpośredniej w utrzymaniu klienta
- Dostrzega różnorodność potrzeb swoich klientów
- Brak szczególnych wymagań wstępnych.
- Szkolenie z elementami warsztatu.
- Szkolenie prowadzi do nabycia kompetencji.
- Szkolenie z możliwością dofinansowania.
Czas trwania szkolenia:
2 dni
Szkolenia eventun
Pomocne linki
Kontakt
Łącko 877
33-390 Łącko
733-250-358
szkolenia@eventun.pl